Close
Sök
Filters

View Publications

Visa som Grid Lista
Sortera på
Visa per sida

Pantone View Colour Planner

Höst/vinter 2021-22 detta är ett konkret och bra arbetsredskap för dig som söker tidig färgtrend. Mycket kommersiella och träffsäkra färgtrender för flera branscher. Boken väcker din kreativitet genom sina inspirerande bilder och genom introduktionstexten samt en extra medföljande film får du känslan som du kan bygga vidare på.
8 950,00 SEK

Pantone View Colour Planner

Vår/sommar 2022 detta är ett konkret och bra arbetsredskap för dig som söker tidig färgtrend. Mycket kommersiella och träffsäkra färgtrender för flera branscher. Boken väcker din kreativitet genom sina inspirerande bilder och genom introduktionstexten samt en extra medföljande film får du känslan som du kan bygga vidare på.
8 950,00 SEK

Trendhouse Casual & Athleisure

Autumn/Winter 2021-22 Athleisure and casualwear has been a game-changer for the fashion industry. A 'super trend', it has dominated the global apparel market and touched many categories, from beauty to travel. Fuelled by the rise of wellness and a move to healthier, active lifestyles, athleisure has seen the sportswear market grow 42% in the last eight years. Now valued globally at $270bn dollars, athleisure has steadily stolen market share from non-athletic apparel as more people choose a more sports influenced style, whether working out or not.
The deign ethos is “can it make life better” Easier, comfortable, flexable, stylish, all key watch words for this market sector.

Ath leisure and casual wear markets continue to grow and evolve. New generations of consumers require a lot more versatility and functionality from there wardrobes. Garments have to be multi purpose and allow ease and luxurious comfort all at the same time.
With much expectation from everyday garments brands and designers, they have to ensure that every last detail, fabrication and design is meticulously considered and thought through.

Its here to stay and is a lifestyle not a style trend.
15 120,00 SEK

Trendhouse Casual & Athleisure

Spring/Summer 2022 Athleisure and casualwear has been a game-changer for the fashion industry. A 'super trend', it has dominated the global apparel market and touched many categories, from beauty to travel. Fuelled by the rise of wellness and a move to healthier, active lifestyles, athleisure has seen the sportswear market grow 42% in the last eight years. Now valued globally at $270bn dollars, athleisure has steadily stolen market share from non-athletic apparel as more people choose a more sports influenced style, whether working out or not.
The deign ethos is “can it make life better” Easier, comfortable, flexable, stylish, all key watch words for this market sector.

Ath leisure and casual wear markets continue to grow and evolve. New generations of consumers require a lot more versatility and functionality from there wardrobes. Garments have to be multi purpose and allow ease and luxurious comfort all at the same time.
With much expectation from everyday garments brands and designers, they have to ensure that every last detail, fabrication and design is meticulously considered and thought through.

Its here to stay and is a lifestyle not a style trend.
15 120,00 SEK

ViewTextile+View2

Starta en prenumeration idag och få ett extra nummer av varje titel utan kostnad! Publiceras 6 gånger/år. Kombination av 2 magasinstitlar signerade David Shah. Om man skulle välja ett trendmagasin som får kallas modebibel, är det View Textile. Magasinet har utökats med 2 renodlade street/denim/casual sportutgåvor/år - View2.
Tidig analys med fokus på sport, casual och jeans för dam/herr/barn.
3 200,00 SEK

View Textile Magazine

Textile View trendpublikation är vårt bästsäljande designmagasin för mode! Prenumeration 4 nr per år, ger dig Herr och Dam modetrender vad gäller färger (Pantone-ref.), material, dekor, styling och koncept. Ansvarig utgivare är David Shah. Här har du ett professionellt trendmagasin som hjälper er vid kollektionsuppbyggnaden: från färg till färdigt plagg.
2 150,00 SEK

View2 Sport Leisure Denim magazine

View2 trendanalys av David Shah' team. Style, färger, moodboards & materialval. Utkommer 2 utgåvor/år

Designers, produktutvecklare, inköpare: på samma sätt som ViewTextile för herr/dammode, är View2 en kontinuerlig analys av flera trendsäsonger samtidigt, kort och lång framförhållning. Inkl. Pantone-ref. för enkelt vidare designarbete och sortimentsplanering.
1 030,00 SEK

Viewpoint Colour

Viewpoint Colour, professionellt magasin för produktutveckling, färgtrender och innovation med 6-18 månaders strategisk framförhållning. Pantone referenser, färgkartor. Utkommer 2/år. Utgivare David Shah, kreativt team FranklinTill.
1 695,00 SEK

Vi reserverar oss för pris-, text- och bildfel.